Nettside, logo, visuell profil og kontordekor for Proplan

Visuell identitet

Proplans identitet er knyttet til verdier som hensyn, samspill, glede og åpenhet. Dette danner grunnlaget for en trygg og utviklende arbeidsplass som med høy faglig kompetanse og engasjement skaper gode løsninger for våre kunder. Proplans medarbeidere har kundens behov i fokus og skaper tilliten som er nødvendig for et godt samarbeid.

Proplans logo er bygget opp av ulike plan, som danner en boks satt sammen som en P, i tillegg til navnetrekket Proplan. Blåfargene symboliserer profesjonalitet og tillit og er et gjenkjennelseselement fra selskapets tidligere logoer. Samtidig skal bruken av ulike plan og vinkler symbolisere at Proplan er et selskap som kan se en utfordring fra flere sider og være kreative i sine løsninger – gjerne utenfor boksen.

Brukervennlig og responsiv nettside

Grafiske elementer

For Proplan sin profil er det utviklet et sett ulike grafiske elementer som skal være med på å gi profilen bredde og mangfold.

Elementene er en viktig del av den visuelle identiteten. De er med på å skille ut og gjøre Proplan til en lett gjenkjennelig og særpreget avsender.

Mønsteret er bygget opp av symbolet i logoen. Mønsteret kan forstørrres eller forminskes, men aldri «låses opp» slik at en kan flytte rundt på elementene. Mønsteret er sterkt visuelt gjenkjennelig og passer både over en solid farge, så vel som over bilder.

Kontordekor og fasadeskilt til Proplan sine lokaler

Her er noen andre prosjekter

Adresse

adsign ideutvikling as
Gamle Forusveien 53b
4031 Stavanger

Kontakt

+47 51 81 93 30
post@adsign.no